tällaista ei tarvinnut ostaa.

Sain uuden ”sormitietokoneen” eli tabletin. Entinen meni kiertoon, mutta haa! Sille entiselle värkkäämäni säilytys- ja kuljetuskotelo pääsi vihdoinkin käyttöön, sillä uusi tabletti on pienempi.

Tein nimittäin muutama vuosi sitten ihan itselleni, vaivoja säästämättä, iPad-kuljetuskotelon. Siitä tuli liian pieni! Tuttu tilanne minulle – jouduinhan juuri purkamaan valmistamani tietokonetaskun ja suurentamaan sitä joka suunnasta.


Huomaan myös, että olen aikaisemminkin tehnyt tähtikuvioita, joilla on epämääräisen kokoiset ja muotoiset sakarat. Olin unohtanut, että minulla on tähtikokemusta. Ommellessani äskettäin tähtikuvioista blokkia killan blokkiarpajaisiin luulin olevani uuden äärellä.

Onneksi on muistiinpanot ja kuvia! Muistini on kyllä uskomattoman hatara. Yhtä epäluotettava kuin mittaus- ja mitoittamistaitoni.

Minun ei siis tarvinnut ostaa tablettikoteloa eikä minun todellakaan tarvitsisi ostaa lisää kankaita, mutta silti – tässä hankintani viime torstailta:


Hehkuva setti Island Batiks –kaitaleita ja pari metriä ihanaa, syvänsinistä batiikkia, kiitos Töölön Tilkkupajan kangaspuodin!

Kommentit

Soile Kivinen sanoi…
Tosi kaunis säilytyspussi, hienoa että pääsi käyttöön. Olet saanut ostamiisi kankaisiin juuri oikeat sävyt.
Gudrun sanoi…
So beautiful! I try to translate with Google in your blog but don´t succeed.
Greetings Gudrun
Marle sanoi…
Tosiaan, aiemmin en ole tajunnut, että tabin kotelossa on tähtiä! Olen vaan nähnyt sen punaisista tilkuista tehtynä. Hienot tikkaukset kyllä olen huomannut! Uudet kankaat ovat ihania! Ehkä taidan arvata, mihin niitä käytät.
FlashinScissors sanoi…
A beautiful pouch! Lovely patchwork and quilting too.
Love the new fabric, and look forward to seeing what you will make with it.
(Google translate is not very good, but without it I couldn’t read your blog at all)
Barbara x

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ompele vetoketjulaukku.