aikaansaavuutta.

Jipii! Ruskeasävyinen kissatilkkulaukku, nimeltään Syyskissat, on valmis!


Arvelen, etteivät oranssit sangat olleet täysin Tyttären mieleen, mutta minusta ne piristävät laukkua mukavasti. Ei saa olla übertyylikästä, että kepeys säilyy.
Kuvasin jälleen laukun myös takaa:


Ja tässä kurkistus hiukan laukun sisään:


Vuorina verhokangasmallipala, jonka olen saanut tilkkuilijaystäviltäni. Oranssi sankakangas on myös lahjoituksena saatu. Nappilenksuun käytin tiikerikuvioisehtavaa kangasta, jota oli hyvin esillä pellavakassissa ja Kissat-tilkkulaukussa. Nappi on varastoistani – minulla ei ole mitään muistikuvaa siitä, milloin ja mistä olen napin hankkinut.

Katse eteenpäin!

Kaivoin eilen esiin hevosaiheiset kankaani, kaikki kolme erilaista. Vähän täytyy miettiä, minkä kokoista palaa laukkuun laittaisi.

Mielessä pyöri myös mahdollinen hameprojekti. Selaillessani amazon.comissa sitä laukkuraamattua, sivusto tyrkytti minulle toista, äärimmäisen houkuttelevalta näyttävää kirjaa: Sew Serendipity: Fresh and Pretty Designs to Make and Wear (kirjoittanut Kay Whitt).

Erityisesti kannen hame kiinnosti! Koska olen tilkkuilija, minulla ei juuri ole mitään kangasta niin paljon, että voisin siitä ommella hameen itselleni. Tilkkutyötyyppinen hame ratkaisisi tämän ongelman.

Kommentit

Irma sanoi…
Pirteän ja mukavan näköinen kassi:)
vekki sanoi…
Taas teit kivan laukun ja minusta nuo sangat on kuin piste iin päälle!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

vetoketju pussukkaan! 6 vinkkiä vetoketjun ompelemiseen.

kolme tapaa tikata tilkkupinta.

ompele vetoketjulaukku.